Klachtenregeling Coöperatie GreenVillage Beekbergen

Klachtenregeling Coöperatie GreenVillage Beekbergen

 

 

Klachtenregeling Coöperatie GreenVillage Beekbergen

Artikel 1 – Doel

Deze regeling beschrijft de wijze waarop klachten van bewoners of gebruikers van het recreatiewoningenpark worden behandeld door het bestuur van de coöperatie.

Artikel 2 – Indienen van een klacht

  1. Een klacht kan alleen worden ingediend door een bewoner of eigenaar van een recreatiewoning op het park.
  2. Een klacht wordt schriftelijk ingediend bij het bestuur via e-mail of post bij het secretariaat.
  3. De klacht moet:
    • De naam en contactgegevens van de klager bevatten (anonieme klachten worden niet in behandeling genomen);
    • Een duidelijke omschrijving van de situatie of gedraging bevatten waarover wordt geklaagd;
    • Indien mogelijk, een datum en locatie bevatten.

Artikel 3 – Behandeling van de klacht

  1. Het bestuur bevestigt ontvangst van de klacht binnen 7 werkdagen.
  2. Het bestuur beoordeelt of de klacht voldoende aanleiding geeft tot nadere behandeling.
  3. Indien daartoe aanleiding bestaat, wordt hoor- en wederhoor toegepast:
    • De klager wordt gehoord;
    • Degene op wie de klacht betrekking heeft, krijgt de gelegenheid om te reageren.
  4. Het bestuur kan besluiten aanvullende informatie op te vragen of een bemiddelingsgesprek te organiseren.

Artikel 4 – Besluitvorming

  1. Het bestuur neemt binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht een besluit, tenzij uitstel nodig is wegens complexiteit of aanvullende hoor-wederhoor.
  2. Het besluit wordt schriftelijk aan de klager en, indien van toepassing, aan de betrokken partij(en) medegedeeld.
  3. Het besluit bevat een motivering en – indien van toepassing – maatregelen of aanbevelingen.

Artikel 5 – Vertrouwelijkheid

  1. De behandeling van klachten vindt plaats met zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid.
  2. Gegevens van klagers worden niet openbaar gemaakt, behalve voor zover noodzakelijk voor de behandeling van de klacht (bijv. bij hoor- en wederhoor).

Artikel 6 – Slotbepalingen

  1. In gevallen waarin deze regeling niet voorziet, beslist het bestuur.

Klachtenformulier Coöperatie GreenVillage Beekbergen

Recreatiewoningenpark

Let op: Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.

Dit formulier dient volledig ingevuld te worden.

  1. Gegevens klager:
  • Naam:
  • Adres van woning op het park:
  • E-mailadres:
  • Telefoonnummer:
  1. Omschrijving van de klacht
  • Datum waarop de gebeurtenis plaatsvond:
  • Locatie op het park (indien anders dan eigen woning):
  • Omschrijf zo concreet mogelijk waarover u klaagt:
    (Wat is er gebeurd, wie zijn erbij betrokken, wat is het gevolg?)
  1. Eventuele bijlagen of bewijsstukken
  • Foto’s
  • E-mails of berichten
  • Andere documenten

Indien van toepassing, graag meesturen met dit formulier.

 

  1. Wat verwacht u van het bestuur?

(Bijvoorbeeld: bemiddeling, maatregel, terugkoppeling)

Datum: …………………

Handtekening: …………………

De klachtenregeling is ook te vinden onder de downloads.